Hillman Academy hjälper kreatörer, företagare och anställda över hela Sverige jobba smart digitalt genom våra onlinekurser och coaching online.

Har du frågor om våra utbildningar och tjänster?

Läs gärna svaren på vanliga frågor längre ner på sidan. Hittar du inte svaret får du gärna kontakta oss via formuläret eller mail.

Allt gott,
Jenny & Greger

Hillman Academy utbildningar för digitala företagare.

Kontakta oss

Använd formuläret eller maila oss ([email protected]) så hörs vi snart!

14 + 13 =

Vanliga frågor

Vilka förkunskaper krävs för era utbildningar?

Det behövs inga förkunskaper för att gå våra utbildningar. 

Du får tydliga instruktioner och kan spela upp, pausa och gå tillbaka i videolektionerna om du behöver det.

Alla utbildningar är på svenska.

Hur går jag en onlinekurs?

När du köper din kursplats får du access till utbildningen direkt.

Våra utbildningar är 100% online och du går dem i egen takt via dator, läsplatta eller telefon.

Spela upp, pausa och spola tillbaka om du behöver det. Smidigt och enkelt.

Våra onlinekurser är pedagogiska och enkla att följa steg-för-steg. 

Vissa utbildningar går att köpa fristående medan andra enbart ingår i medlemskapet.

Fristående utbildningar ger dig access till den specifika utbildningen. 

Medlemskapet ger dig access till alla utbildningar i kursbiblioteket samt löpande support via vår portal.

Där du kan ställa alla frågor du har och få anpassade expertsvar från oss. En förmån som både sparar tid och pengar.

Vänligen notera att vi inte erbjuder telefon- eller mailsupport.

Endast medlemskapet inkluderar löpande support via vår portal.

Får man diplom efter en slutförd kurs?

Nej, vi skickar inte ut diplom efter varje slutförd kurs, men behöver du intyg för att söka studiestöd så hjälper vi dig med det.

Skicka ett meddelande inne på portalen till oss så ordnar vi det.

Kan jag betala med faktura?

Ja, vi erbjuder fakturabetalning på årsmedlemskapet.

För att skicka faktura till dig behöver vi dina fakturauppgifter. Kontakta oss så berättar vi mer.

När fakturan är betald startar ditt medlemskap. Det brukar ta 2-3 bankdagar innan det är klart.

Vill du komma igång direkt kan du göra det genom att betala med kort istället. Då öppnas ditt medlemskap direkt.

Bra att veta:
Vi erbjuder inte fakturabetalning för månadsmedlemskapet.

Säljer ni paket för flera medarbetare?

Ja, absolut!

Är ni flera medarbetare kan vi erbjuda en multilicens till paketpris.

Kontakta oss och berätta hur många ni är som ska gå utbildningarna så återkommer vi med ett paket.

Har ni telefonsupport som man kan ringa?

Nej, vi erbjuder ingen telefonsupport.

Har du frågor om våra utbildningar och tjänster får du gärna skicka in dem via formuläret så återkopplar vi till dig via mail.

Hur får jag kvitto till min bokföring?

När du köper våra utbildningar, coaching och medlemskap skickas kvitto direkt.

Kvittot går till e-postadressen du anger i kassan.

Köper du medlemskapet (ett abonnemang) skickas ett kvitto via mail varje gång en debitering sker.

Hur bokar jag en coaching session?

Du kan boka en coaching session direkt via vår webbplats här.

Det här passar bl a när du behöver hjälp med din digitala strategi, men även när du behöver mer handgriplig hjälp på t ex din hemsida eller e-postsystem.

Är du medlem eller kursdeltagare?
Då kan du boka coaching inne på portalen här med 1500kr rabatt.